neljapäev, 1. mai 2008

Head töörahvapüha!

Kaunist töörahvapüha!
Mille muuga ikka pühad seostuvad kui söömisega. Sel puhul käisin eile õhtul hea kolleeg G.-ga Politseiavenüül söögikohas nimega Rings. Nagu näete toiduhulgaga nad ei koonerda. Need rullid nimetavad end greek rolls´ideks. Neli u 10 cm liharulli toodi mulle. Olin sunnitud neid jagama. Ja nüüd jagan rullikesi teiega. Pean tunnistama, et ma ei saanud aru, miks nad lisaks kartulitele, salatile ja köögiviljadele veel umbes kilo riisi taldrikule panid. Mida ma kõrvale jõin? Loomulikult Peja õlut!
Eile tegin taaskord avastuse kui väike ikka on maalim. Selgus, et kolleeg G. on seotud ka teatud liiki üliõpilasühendusega ning neil on sõprusorganisastioon Tartus, kellega tihedalt läbi käivad. Nad seal Saksamaal küll volbrit ei tähista, kuid pärast minu kirjeldust lubast Tartusse pidutsema tulla.

Kommentaare ei ole: