laupäev, 2. august 2008

Neli pilti Eestist

Teate, see turisti elu on ikka raske. St programm on tihe ja kõike ja kõiki ikka näha ei jõua, ajast jääb puudu. Muidugi on kaks nädalat ikka parem olla Eestis kui üks nädal. Kuna ilm on eestlastele tähtis, siis kinnitan, et ilm oli päris hea, st selle aja jooksul vähemalt ei sadanud ja ujumiseks tarbitud veekogud olid soojad.
Seekord käisin Eestis üle Helsingi. Pole midagi parata kui sedasi tuli tükk maad odavam kui otse Tallinnasse. Laevasõit on iseenesest tore. Praegu istun samuti laevas ja olen tagasiteel, küll see traadita internet on vahva!
Tallinna siluett on päris kena, aga silma torkas päris hoolega Narva maanteel asuv jumala heitmise masin (vabandan kõigi ees, kel selle hoone vastu on positiivsed tunded). Linnas see nii ei paistagi silma, kuid merelt paistab see ebaõnnestumine hästi kätte.

Ainult Tallinnas ka ei olnud. Käisin kohtades, kus oli lilli ja liblikaid. Üks koos ühe putukaga jäi mulle ka ette. Muide, midagi taolist suutsin tabada kuu alguses Kosovos ühel nädalavahetusel Pristinast väljas.
Kummaline, kuidas seekord avastasin Eestile nö iseloomulikud pilved. Neid nimetatakse rünkpilvedeks ehk ladina keeles cumulus humilis. See pilt on tehtud Roosna-Alliku lähistel.
Kadakaselt lõhnav tee viib mere äärde Saaremaal. See on seal, kus ma aegajalt maailma eest peidus käin. Kuid see pole ka see tee, kust ma surnud rästiku, mis hiljem elusaks nastikuks osutus, leidsin :).

2 kommentaari:

Kyberviiking ütles ...

Ma tähendaks selle Eestile iseloomuliku pilvituse kohta, et hoopis iseloomulikumad on ehk Nimbostratus (praegu nt Tallinna kohal), Altostratus opacus, Stratocumulus opacus või stratiformis ja Cumulonimbus(küllap mõni ka Tallinnas praegu vihmavarjuta jalakäijaid varitsemas on).

Archie ütles ...

Minu meelest varitses siin inimesi vahepeal isegi salakaval Mammatus.