pühapäev, 10. august 2008

Kingajuttu

Kuna moejuttu pole ammu olnud, siis on paras aeg tutvustada kohalikku kingamoodi, st naiste kingamoodi. Minu rahvusvahelisest kogukonnast pärit sõpradele ja kolleegidele on suur arusaamatus, kuidas siinsed naised suudavad nii halvas korras tänavatel kõrgetel kontsadel, st väga kõrgetel kontsadel liikuda.
Pilt kingapoe vaateaknast on tehtud Pejas/Pecis. Ega peale kontsade eriti suurt valikut pole.
Need kingad köitsid mu tähelepanu Klinas. Kui veel ausam olla, siis pildistasin analoogseid isegi varem Pejas ja seda suurem üllatus oli selliseid mummikuid mujalgi näha.
Sellised tikk-kontsad kõnnivad ringi Prizrenis.
Must ja valge kingapaar jalutavad koos Prizreni jalakäiate tänaval. Kuigi pärast nägime, kuidas peened jalavarjud nurga taga jalast võeti ja paljajalu edasi mindi.
Vast täistallaga on mugavam liikuda, samuti pildistatud Prizrenis.
Huvitaval kombel liikusid madalate kingadega mitmed noored, kes pärast mõnigat vaatlust tundusud nö diasporaasse kuulvateks.
Meeste kingamood on samasugune nagu igalpoole, st tennised, tossud või plätud, mõni klassikalisem king ka sekka.
Kui aus olla, siis olen siit ühed kingad ostnud, tegin seda rahvusvahelise nimega kingapoest (selle margi poed on ka Eestis olemas).

1 kommentaar:

Archie ütles ...

Kuna antud postitust on kommentaatorid võrreldes eelnevaga oluliselt diskrimineerinud-ignoreerinud, siis ma teatan poliitilise avalduse korras, et mulle kingajutt meeldis!